Rozhovor v kuchyni | Časť 4
Je dôležité nesplynúť v mase gastronomických zariadení! Dnešná ponuka je veľká a holistická. Potrebujete upútať pozornosť, aby ste presvedčili vašou kuchyňou. Gavin a Oli hovoria o svojom pohľade.
Čo robíte, aby ste odlíšili svoju firmu od konkurencie?
Oli: "Sme celkom jedinečnými podnikateľmi, pretože sme výlučne vegetariánsky podnik a používame tradičné, autentické suroviny, ktoré nie sú tak ľahko dostupné širokej verejnosti. Máme tendenciu byť doslova hlasní a vplyvní na sociálnych médiách, neustále sa zaoberajúcimi verejnosťou a potenciálnymi zákazníkmi, a to ako online, tak aj v našich prevádzkach. Naše jedlo je unikátne a špeciálne a to preto, že zákazníci majú záujem vyskúšať niečo, čo ešte nikdy predtým nemali."
Čo robí váš potravinový koncept výnimočný a prečo je to tak úspešné?
Gavin: "Ak chcete urobiť skutočne dobrý burger - alebo naozaj dobré niečo - musíte skutočne chcieť urobiť naozaj dobrý burger. Zapálenie, vášeň, viera a nekonečné nadšenie a skutočne tvrdá práca s rovnako zmýšľajúcimi spolupracovníkmi, ktorí prinášajú celý rad rôznych zručností na stôl, je presne to, čo urobilo Burgeracov Burgershack tým, čím je. "
Oli: "Po prvé, máme jedny z najnižších cien na ulici potravinovej scény, čo je pre nás výborné, pretože ľudia nás vnímajú ako "občerstvenie" a radi si kúpia naše porcie rovnako ako niečo iné od iného predajcu. Radi sami seba vidíme ako malé, ekologicky rastúce podnikanie a zostávame spätí so zákazníkmi aj online aj na našich stánkoch. Smažené jedlá sú skvelé na to, podeliť sa s nimi a jesť ich počas chôdze. "
Máte potlačené logom nejaké obaly?
Gavin: "Áno, robíme to. Vytlačený nepriepustný papier, gumové papierové poháre na hranolky, značkové jednotlivo zabalené vlhčené utierky!"
Oli: "Značkujeme všetok náš mastnote odolný papier,na ktorý sa podáva naše jedlo. Nielen že to pomáha vášmu jedlu, aby vyzeralo štruktúrovanejšie a profesionálnejšie, ale tiež slúži aj ako ďalší propagačný nástroj, keď si naši zákazníci robia fotografie a uverejňujú príspevky na Instagram alebo Facebook atď. Taktiež nosíme a predávame značkové oblečenie Oli Baba, ktoré je veľmi obľúbené."
Čo si myslíte, akú odlišnosť robí logo a budovanie značky vo vašom podnikaní?
Gavin: "Ľudia uvidia vaše logo a identitu značky skôr, ako ochutnajú vaše jedlo. Musí to byť pozývajúce, priateľské a reprezentujúce kvalitu toho, čo robíte. Je to všeobecne známe – ľudia posudzujú knihy vďaka ich obalom. Takže je dôležité mať pekne vyzerajúcu značku. Môže vás to odlíšiť medzi ľuďmi, ktorí prichádzajú do vášho stánku / navštívia vašu reštauráciu - alebo nie."