1.TIPY PRE ZDOKONALENIE VÁŠHO PROFILU NA FACEBOOKU A INSTAGRAME:
- PROFIL: Použite rovnaký logotyp ako pri vašej reštaurácii.
- WEBOVÁ STRÁNKA: Pridajte odkaz na webovú stránku vašej reštaurácie.
- MENU: Nahrajte svoj jedálny lístok.
- TLAČÍTKA: Pridajte skratku na špeciálne akcie pre hostí pomocou tlačidiel, ako napr.“REZERVUJTE TERAZ“ alebo „ZOBRAZIŤ MENU“.
- OBSAH: Nahrajte len kvalitný obsah.
- DôSLEDNOSŤ: Buďte dôslední v dodržiavaní svojho štýlu, ako je štýl obsahu a tón hlasu.
2. TIPY NA ZVYŠOVANIE POVEDOMIA PROSTREDNÍCTVOM FACEBOOKU A INSTAGRAMU:
- HASTAGY: Hastagy zvyšujú digitálny dosah. Pridajte až 11 # do každého príspevku.
- TO SA MI PÁČI: Označte symbolom „To sa mi páči“ iný obsah. Zvyčajne symbol Like=Like.
- ZMIENKY: Zmieňujte ostatných kuchárov a iné reštaurácie na zintenzívnenie kontaktov.
- KOMENTÁRE: Komentujte fotografie na účtoch z príslušného odboru.
- SÚŤAŽE: Spúšťajte súťaže každé 2 týždne / mesačne.
- ŽIVÉ VIDEÁ: Začleňte živé videá do vašej stratégie na sociálnych sieťach.
- KONTROLUJTE A ODPOVEDAJTE: Kontrolujte všetky komentáre tak, aby ste mohli skryť tie škodlivé a poučiť sa z tých konštruktívnych.
- OZNAČENIE POLOHY: Označujte miesta, predovšetkým umiestnenie vašej reštaurácie, a to vo všetkých príspevkoch zverejnených na vašom profile.
3. TIPY NA SLEDOVACIE ANALYTICKÉ NÁSTROJE NA FACEBOOKU A INSTAGRAME:
- PLÁNOVANIE: Vyššiu mieru zapojenia je možné očakávať v utorok, stredu a vo štvrtok.
- DEMOGRAFIA: Starajte sa rovnako o ženy aj mužov, ich podiel je viac-menej 50/50.
- ORGANICKÉ NÁHĽADY : Využite vaše informácie na Organic insights (organické náhľady) zo štatistických analytických nástrojov Instagram Insights alebo Facebook Insights na získanie prehľadu o tom, ako sa darí vašej platenej stratégii.
4. TIPY NA REKLAMU NA FACEBOOKU A INSTAGRAME
- UMIESTNENIE REKLAMY: Využite umiestnenie reklamy pomocou Ad Placement, ktorý nájdete na Facebook Business Manager a ktorý vám pomôže zladiť umiestnenie reklamy s vašimi cieľmi.
- TEST A/B: Spustite rozdelené testovanie pomocou split tests na Facebooku na overenie vášho obsahu prostredníctvom testu A/B.
- ÚZKE ZAMERANIE: Zamerajte sa na konkrétne cieľové skupiny, ako sú pracovné pozície, gurmáni a ďalšie.
- OPTIMALIZUJTE: Optimalizujte pre najlepší výkon obsahu.
- KONKURENCIA: Dávajte pozor na svojich konkurentov a na to, čo robia.