Menu

Klienti  sa tešili počas celého roka na vianočnú párty, očakávajú skvelé jedlo –  vy však musíte poskytnúť oveľa viac. Ako sa správať k svojim klientom pred, počas a po udalosti, aby sa vrátili aj nabudúce?

Vianočný večierok - potreby klienta a vaša ponuka

Klaďte vhodné otázky a pozorne počúvajte vašich klientov

Predtým, ako zostavíte ponuku, opýtajte sa klienta na štýl ich vianočného večierku. Bude to formálna záležitosť alebo uvoľnené stretnutie? Očakávajú tradičnú službu alebo sú otvorení nekonvenčným nápadom? Očakávajú nejaký špecifický štýl dekorácie?

Zistite, koľko ľudí v spoločnosti má stravovacie obmedzenia alebo neznášanlivosť na niektoré potraviny, aby ste zistili, či potrebujete pripraviť pokrmy bez mäsa, mlieka alebo lepku. Pamätajte, že ponuka, ktorú plánujete pripraviť pre hostí, by mala byť slávnostná.

Skontrolujte technické podmienky na mieste konania. Možno budete potrebovať veci, ako sú predlžovacie káble alebo dodatočný prívod vody.

Pripravte svoju ponuku

Prezentujte svoju ponuku čo najjasnejšie. Nejde iba o to, čo budete servírovať, ale aj o to, ako to budete servírovať- preto je dobré zahrnúť do ponuky fotografie z vašich predchádzajúcich akcií. Povedzte svojmu klientovi niečo o sebe: uveďte informácie o svojej spoločnosti a šéfkuchárovi.

V tomto článku nájdete ďalšie informácie o tom, ako pripraviť perfektnú cateringovú ponuku?

Vianočný večierok - čo robiť počas podujatia

Firemné vianočné večierky sú dôležitou príležitosťou pre všetkých hostí. To znamená, že by ste mali uistiť, že dodržiavate tieto tri pravidlá, aby ste predišli zničeniu atmosféry.

  1. Buďte tam skoro. Príďte na miesto konania s dostatočným časovým predstihom na dokončenie všetkých príprav, než začnú prichádzať hostia. Hostia by nemali vidieť, ako pripravujete jedlá, zariadenie a výzdobu.
  2. Buďte nóbl. Krásne dekorácie stolov sú nevyhnutnosťou, ale je rovnako dôležité, aby sa váš tím elegantne obliekol a ukázal dokonalé správanie. Aj keď udalosť môže byť uvoľnená, hostia by sa mali  napriek tomu cítiť mimoriadne.
  3. Buďte informovaní. Váš tím musí byť pripravený pomôcť každému hosťovi a poradiť mu s výberom jedla tak, aby si bol istý, že hosťovi s obmedzenou stravou pomôže s istotou vybrať, čo je pre neho vyhovujúce.

Upratovanie po vykonaní servisu je ďalším dôležitým faktorom. Mali by ste začať až po odchode všetkých hostí a čo najrýchlejšie ho dokončiť. Nechať neporiadok je vylúčené - skúste opustiť miestnosť presne tak, ako ste ju našli

Vianočný večierok - ako ste to urobili?

Hneď po udalosti sa porozprávajte so svojím klientom, aby ste sa poďakovali a opýtali sa ich na to, čo sa im najviac páčilo a čo by sa dalo urobiť lepšie. Týmto spôsobom udržiavate užší vzťah s klientom, ale zbierate aj cenné spätné väzby, ktoré vám pomôžu zdokonaliť vaše služby.

Produkty
Recepty
Inšpirácie šéfkuchára
Menu